همسر شهید سید محمدرضا دستواره گفت: شهدای مدافع حرم درجات بالایی دارند و من به خانواده آنها غبطه می‌خورم و به تمام مدافعان حرم افتخار می کنم و همیشه دعایشان می‌کنم.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۷۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج، جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید سید محمدرضا دستواره دیدار کردند. همسر شهید سید محمدرضا دستواره در این دیدار، پاک بودن همسر را ناشی از تدین خانواده‌اش دانست و گفت: وقتی خانواده‌ای 3 پسر داشته باشد و هر 3 فرزند هم شهید شود، علت آن نان حلالی است که پدر خانواده بر سر سفره آورده است.

وی افزود: همسرم بسیار شوخ طبع بود و امکان نداشت نیم ساعت در کنار شما باشد و شما را نخنداند. به خانواده اهمیت زیادی می‌داد، کمترین فرصتی را که به دست می‌آورد به خانواده سر می‌زد و اگر امکان حضور نداشت نامه می‌نوشت و جویای حال ما می‌شد. به نماز توجه ویژه‌ای داشت و در هنگام نماز از شدت گریه شانه‌هایش می‌لرزید.

همسر شهید با تجلیل از ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم اظهار داشت: زبان از بیان ایثار و فداکاری مدافعان حرم قاصر است، اینها جزو نخبگان انقلاب هستند و شرایط آنها و خانواده آنها بسیار سخت‌تر از شهدای دفاع مقدس است، من به خانواده آنها غبطه می‌خورم و به تمام مدافعان حرم افتخار می‌کنم و همیشه دعایشان می‌کنم.

پسر شهید دستواره هم به غربت شهدای مدافع حرم اشاره داشت و گفت: متأسفانه امروز حرف‌های زیادی از پول‌هایی که مدافعان حرم دریافت می کنند، زده می‌شود که البته اهل حقیقت می‌دانند دورغ محض است و به این دلایل این شهدا و خانواده آنها واقعا غریب هستند.

 

 

ارسال نظرات