خبرهای داغ:

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهیان نور بسیج دانشجویی کرمانشاه برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور مسئولین بسیج دانشجویی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور،  با حضور مسئولین بسیج دانشجویی کرمانشاه برگزار شد.

 

مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی  کرمانشاه در این جلسه پیرامون اهمیت راهیان نور و نحوه اجرای اردو مطالب مهمی را بیان کرد.

 

حجت الاسلام صفارزاده در این جلسه اظهار داشت: با اشاره به مسئولیتی که در قبال فضیلت نگه داشتن راه و نام شهدا داریم، اظهار داشت: برنامه ای که هر سال تحت عنوان راهیان نور تدارک دیده می شود و دانشجویان با رفعت و علاقه از آن استقبال میکنند با ارزش و ستودنیست. کسی که یاد شهدا در دلش زنده‌ می‌شود درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید بدست‌ آمده بشناسد و در راستای آن همت گمارد. به همین دلیل نیاز است که از فرصت اردو‌های راهیان بهره ببریم و پیام شهدا را منتقل کنیم.

 

مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  در خصوص راهیان نور گفت: ابتکار حرکت راهیان نور، ابتکار انقلابی و الهی بود و بسیار کار شایسته ای است و اعتقاد بنده اینست که تا مدت زیاد و مدیدی اینکار ادامه پیدا کند تا آثار و برکات آن را به مردم و کشور و نسل جوان ما احساس کنند.

ارسال نظرات