خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه نوسوادان با مشارکت معاونت نهضت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۰۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
نشست کتاب‌خوان ویژه نوسوادان در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری اظهار کرد: مایه مباهات و خرسندی است که کتابخانه‌های عمومی به عنوان مکانی علمی و فرهنگی با فراهم کردن محیطی مناسب توانسته به همه اقشار جامعه خدمات مطلوب کتابخانه‌ای ارائه دهد.

وی اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی در چند سال اخیر با ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست‌های کتاب خوان و نقد کتاب با حضور نویسندگان مطرح استانی و کشوری و ارائه آموزش‌های متنوع برای گروه‌های مختلف سنی توانسته رضایت خانواده‌ها را به همراه داشته باشد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز با شناخت این برنامه‌ها در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت خود را افزایش داده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: امروزه ثابت شده پیشرفت هر کشوری مشروط به کتابخانه و افراد کتاب‌خوان آن جامعه است به همین علت ترویج فرهنگ کتابخوانی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی نشست‌های کتاب خوان را فرصت مناسبی برای یک مطالعه خواندنی و بدون استرس از درس و امتحان دانست و تصریح کرد: خواندن و شنیدن این کتاب‌های خوب علاوه بر ارائه اطلاعات جدید به مخاطبین، حس خوب شنیدن و تمرکز افراد را نیز تقویت می‌کند.
ارسال نظرات