جشن نیکوکاری امسال با شعار:
امسال جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می کاریم» در روزهای 16 اسفند در مدارس 17در معابر عمومی شهرها وروستاهاو 18اسفند در میعادگاههای نماز جمعه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۲۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در نشست مشترک  اعضای ستاد احسان ونیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری امسال با «شعار جوانه لبخند می کاریم»درسه روز  در سطح پایگاههای  جمع آوری کمک های مردمی در معابر ،میادین ،مساجد مصلی هاو مدارس استان زنجان برگزار می شود.

هدایت صفری با بیان اینکه  جشن نیکوکاری هرساله بانزدیک شدن به بهار طبیعت وسال نو به به منظور جمع آ وری کمک های مردمی به خانواده های نیازمند  برگزار می شود افزود:امسال جشن نیکوکاری روزهای 16 اسفند در مدارس 17در معابر عمومی شهرها وروستاهاو 18اسفند در میعادگاههای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام دین رحمت ،محبت ومهربانی است، اظهار داشت: به منظور مشارکت  دانش آموزان  در کارهای خیر ونهادینه شدن فرهنگ احسان ونیکوکاری وحس نوعدوستی 83هزار پاکت نیکوکاری  در بین دانش آموزان مدارس  زنجان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 24هزار635 خانوار با جمعیت 42 هزار361نفری  از خدمات مستمر وغیر مستمراین نهاد در این استان  بهره مند هستند، تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده از مدارس  بین 3هزارو68دانش آموز تحت حمایت این نهاد توزیع می شود .

صفری با تاکید بر اینکه کمک های جمع آوری شده  در مدارس با تشخیص آموزش وپرورش استان زنجان در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس  توزیع می شود، افزود: برای بالا بردن میزان مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری امسال  تلاش شده است از ظرفیت  افراد خیر ونیکوکار در کلیه صنوف ومشاغل استفاده شود .

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان با دعوت از از مردم خیر ونیکوکار زنجان  برای همراهی وهمدلی با این نهاد برای کمک به  نیازمندان  در آستانه سال نو اظهارداشت: در کنار پایگاههای جمع آوری  کمک های مردمی مستقر در سطح شهر ومیعادگاههای نماز جمعه خیران زنجانی می توانند  از طریق  شماره‌گیری *8877*024#  در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

ارسال نظرات