سید ساجد یعقوبی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: از اواخر بهمن‌ماه در سیستم انتظامی و قضایی کشور اقدامات مؤثر و عملی برای برخورد با مخلان امنیت و نظم و آرامش مردم برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال انجام پذیرفته و در تأمین امنیت و سلامت جسمی و روانی جامعه هیچ‌گونه اغماضی جایز نخواهد بود.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۴۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

با هنجارشکنان آخرین چهارشنبه سال برخورد قاطعانه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی پیش‌ازظهر امروز در جلسه پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال که در سالن کنفرانس اداره‌کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: اساس و زیرساخت توسعه هر کشور در محورهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی در سایه برقراری امنیت پایدار به دست خواهد آمد و ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری در امنیت و ثبات کاملی قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته انفجاری که در یکی از منازل مسکونی شهروندان اردبیلی به دلیل ساخت و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز به وقوع پیوست، باعث تأثرخاطر کل جامعه شد و امیدواریم در سال جاری با آموزش و پیگشیری‌های مناسب شاهد وقوع هیچ حادثه تأسف‌برانگیزی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: از اواخر بهمن‌ماه در سیستم انتظامی و قضایی کشور اقدامات مؤثر و عملی برای برخورد با مخلان امنیت و نظم و آرامش مردم برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال انجام پذیرفته و در تأمین امنیت و سلامت جسمی و روانی جامعه هیچ‌گونه اغماضی جایز نخواهد بود.

عتباتی عنوان کرد: هیچ‌گونه مشکلی با نشاط اجتماعی و شادابی مردم وجود نداشته و مخاطبان ما افرادی هستند که به طرق مختلف امنیت شهروندان را به علت ناآگاهی خود و یا سودجویی برهم می‌زنند.

وی یادآور شد: با سودجویانی که در پی ساخت، قاچاق و توزیع مواد محترقه غیراستاندارد و ناایمن هستند، برخورد جدی شده و تأمین سلامتی و امنیت مردم در هیچ شرایطی شوخی‌بردار نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل عنوان کرد: تأکید ویژه‌ای برای انجام آموزش‌های پیشگیرانه وجود داشته و برای افزایش حساسیت خانواده‌ها و جوانان رسانه‌ها نقش مهم خود را در مسائل آموزشی و خطرات استفاده از مواد محترقه غیرمجاز با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ایفا خواهند کرد.

عتباتی بیان کرد: در صورت کشف و شناسایی اقلام خطر‌زا با دستور مقام قضایی به پلمب واحد مدنظر اقدام خواهد شد و موضع سختگیرانه‌ای در قبال مخلان نظم و آرامش شهروندان اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظرات