مسئولیت یک وظیفه و الزام به انجام کاری باشد و همچنین صیانت از حقوق فردی از تعهدات دولت در قبال ملت است.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۴۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

دکتر محمدی مسئولیت را بعنوان یک وظیفه یا الزام به انجام کاری دانست و افزود: حفظ کرامت انسانی، ارتباط با مردم، تلاش برای آبادانی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، افزایش سطح درآمد و رفاه مردم، گردش سرمایه و جلوگیری از انباشت آن، تخصیص عادلانه منابع و امکانات و رعایت اولویت‌ها، برقراری امنیت و ایجاد نظم و انضباط اداری و همچنین صیانت از حقوق فردی از تعهدات دولت در قبال ملت است.

وی اظهار داشت: نقش شهروندان نیز در حفظ و صیانت از حقوق شهروندی یک امر ضروری است.

گفتنی است، در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام زن و روز مقدس مادر مسابقه بزرگ منشور حقوق شهروندی در بین کارکنان مدیریت درمان استان زنجان برگزار شد.

در این مسابقه بیش از 50 % کارکنان مدیریت درمان استان زنجان و کلیه واحدهای تابعه در آزمون تستی و الکترونیکی منشور حقوق شهروندی شرکت کردند.

لازم به ذکر است، به کلیه 428 شرکت کننده در این مسابقه 12 ساعت آموزشی در سامانه یادگیری آموزش منظور و در مجموع به 5 تن از شرکت کنندگان بتول رستمی ، لیلا جلیلی ، حامد قربانی ، جلیل عسگرلو از کارکنان بیمارستان امام حسین علیه السلام  و علیرضا دوست محمدی از کارکنان ستاد مدیریت درمان استان که بالاترین امتیاز را کسب نموده بودند به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهداء شد.

ارسال نظرات