امام‌جمعه کوهدشت گفت:تهدید خانواده‌ها توسط دشمنان جدی و بایستی در کار‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم چراکه دشمن برای ما برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۵۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در اجتماع طلاب کوهدشتی بابیان اینکه عالمی که عامل و نقش هدایتی و تربیتی داشته، معارف دقیق را منتقل کرده دارای مقام بسیار بالایی است، عنوان کرد: لازمه علم عبودیت است؛ عبودیت به این معنی که آزاد شدن از غیر حق و دربند چیزی نبودن، این شهد شیرین مدیون عبودیت است نه عبادت، چراکه عبادت با شیطنت جمع می‌شود برای مثال، شیطان شش هزار سال عبادت کرد، ولی عبودیت نکرد.
وی با اشاره به اینکه مقام عبودیت آن‌قدر رفیع بوده که مقدم بر رسالت است، این خود مدال افتخار بندگی در مسیر الهی است. افزود: انسان شاید به مقامی برسد که طی الارض داشته باشد، اما عبودیت و تا آخر در خط خداوند بودن، بالاتر است.
امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه لازمه عبودیت معرفت و محبت حق است و لازمه این‌ها تفقه در دین است، عنوان کرد: تفقه، فهم عمیق از دین است و سطحی نیست و نتیجه این تفقه، انذار و هشدار است.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما که دغدغه دین‌مداری و انتقال مفاهیم الهی راداریم این است که با زبان نو قرآن را به نسل جدید منتقل کنیم.
طهماسبی عنوان کرد: تهدید خانواده‌ها توسط دشمنان جدی و بایستی در کار‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم چراکه دشمن برای ما برنامه‌ریزی کرده است.
وی با اشاره به آیه ۶۵ سوره انعام اظهار داشت:: تضعیف نظام جنایت است، چون آمریکا تقویت می‌شود و توجیه هم حماقت است، هرکسی در هر رتبه‌ای اشتباه کند اشتباه کرده، نباید در مقام توجیه آن قرار گیریم.
امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: تفاوت، علامت رشد است و نیز تبعیض خوب نیست همه ما اگر در جهت وحدت و در عمل اختلاف داشته باشیم مشکلی نیست فقط بایستی بدانیم که جهت ما انقلاب است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات