معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
عملکرد مطلوب و مناسبی در اجرای طرح کارورزی، مشاهده نشده است، اجرای موفق این طرح، نیاز به اطلاع‌ رسانی از مزایا و محاسن آن دارد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: دستگاه ‌ها در ارسال گزارش عملکرد اقتصاد مقاومتی، دقت لازم را داشته باشند

نیک سرشت افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر ارسال گزارش عملکرد یک ‌ساله استان در حوزه اقتصاد مقاومتی، کلیه دستگاه ‌های اجرایی و به‌ ویژه دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، نهایت دقت را در تکمیل فرمت‌ های مربوطه به عمل آورند.

وی اظهار داشت: ضروری است تا دستگاه های اجرایی استان در صورت نیاز، اطلاعات جمع ‌بندی شده را قبل از ارسال نهایی، بازبینی و مجدداً ویرایش نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه اطلاعات ارسالی، مبنای ارزیابی و رتبه ‌بندی استان ‌ها بوده و پس از ارسال، امکان تغییر ندارد، لذا باید تمامی دستگاه های اجرایی در این زمینه، دقت لازم را داشته باشند.

نیک سرشت با اشاره به اینکه در اجرای فرآیندهای پنجره واحد تجاری، استعلام لازم از همه دستگاه‌ های مرتبط اخذ شود افزود: با توجه به اینکه احصاء و معرفی فرآیندها و زمان اجرای آنها در اختیار دستگاه ‌ها قرار گرفته است، تاکید می ‌شود دستگاه ‌های مختلف، زمان اجرای فرآیندها را به حداقل، تقلیل داده و به مدت زمانی که اعلام کرده‌ اند، پایبند باشند؛ چرا که در صورت زمان ‌بر بودن اجرای طرح ‌ها، دستگاه های مربوطه باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه 17 استان در اجرای پنجره واحد تجاری، از زنجان الگوبرداری کرده ‌اند اظهار داشت: ضروری است فرآیندهایی که از طریق پنجره واحد تجاری به اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان منعکس می ‌شود، با استان ‌های دیگر که در این زمینه موفق بوده ‌اند، مقایسه شود؛ چرا که یکی از شاخص ‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ ها در مناسبت ‌های مختلف از جمله جشنواره شهید رجایی، میزان موفقیت در اجرای پنجره واحد تجاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: هم در استان و هم در کشور، عملکرد مطلوب و مناسبی در اجرای طرح کارورزی، مشاهده نشده است، اجرای موفق این طرح، نیاز به اطلاع‌ رسانی از مزایا و محاسن آن دارد که ضروری است در تبلیغ و اطلاع ‌رسانی این موضوع، قدم ‌های موثری برداشته شود.

ارسال نظرات