خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار کرد: : هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین با حضور اعضای مجمع و نخبگان روز سه شنبه 15 اسفند 96 در سالن شهید حسن پور واقع در چهار راه بنیاد شهید برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۷۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو بت خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  اظهار داشت: هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین با حضور اعضای مجمع و نخبگان روز سه شنبه 15 اسفند 96 در سالن شهید حسن پور واقع در چهار راه بنیاد شهید برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این مجمع ارائه و بررسی دو طرح این ناحیه جهت کمک به دولت به منظور حل مشکلات و آسیب‌هایی اجتماعی است.
نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین بیان کرد: پس از شناسایی آسیب‌هایی اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی که اساسی‌ترین معضلات اجتماعی است، بحث و تحقیق در طول سال جاری در کارگروه اجتماعی این ناحیه و ارائه راهکار برای کمک به دستگاه‌ها در این مجمع صورت می‌گیرد.
صادق‌پور اضافه کرد: همچنین طرح کاهش بزهکاری در سطح مدارس هم در طرح‌های ارائه شده این ناحیه است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در سال 97 سپاه شهرستان قزوین برنامه‌های ویژه با کمک خود مردم و همکاری سایر دستگاه‌ها برای کمک به مباحث فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار از خدمات شهری و آسیب‌زا دارد.
4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها