فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد:

تربیت نسل جوان هم‌طراز با انقلاب و شهدا، هدف عمده اردوهای راهیان نور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد بیان داشت: تربیت نسل جوان و هم‌طراز با شهدای دفاع مقدس و انقلاب از اهداف برگزاری این اردو‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۹۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
سرهنگ پاسدارمهدی زراعت خواه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور که با حضور مدیران اردویی و مسئولین کاروان‌های اردوی راهیان نور در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد، ضمن تشریح دستاورد‌های اردو‌های راهیان نور، بیان داشت: تربیت نسل جوان و هم تراز با شهدای دفاع مقدس و انقلاب از اهداف برگزاری این اردو‌ها می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد با بیان این که مناطق عملیاتی دفاع مقدس مکانی بسیار مقدس برای بیان حقایق و واقعیات جنگ است، اظهار کرد: کسانی که در این اردو شرکت می‌کنند و عازم مناطق عملیاتی می‌شوند می‌توانند از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

زراعتخواه در ادامه این جلسه افزود: این اردو‌ها از تاریخ ۲۸ اسفندماه جاری تا ۸ فروردین سال ۹۷ به استعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس و در چندین نوبت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت ۱۰۰۰ نفر از مناطق عملیاتی دهلاویه، اروند رود، شلمچه، طلائیه، شهدای هویزه و سایر مناطق بازدید می‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار