دوره آموزشی و اردوی عملی آمادگی دفاعی در مدارس قوچان برگزار شد

دوره آموزشی و اردوی عملی آمادگی دفاعی در مدارس قوچان به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان بسیجی در مدارس شهرستان قوچان برگزار شد.
 
این اردو با حضور دانش آموزان بسیجی قوچان و با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و همکاری معاونت عملیات سپاه ناحیه قوچان برگزار شد و حدود ۵۰۰ نفر از بسیجیان با شرکت در کلاس‌های عملی اسلحه شناسی و اصول تیراندازی، تحت آموزش نظامی قرار گرفتند.
 
 رضا سرداریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اهداف برگزاری این دوره را آشنایی بسیجیان با اصول دفاعی، افزایش توان رزم بسیجیان، بسترسازی مناسب جهت عضویت بسیجیان در سازمان دفاعی بسیج و آمادگی همه جانبه جهت مقابله با تهدیدات و اغتشاشات احتمالی بیان کرد.
 
وی وظیفه بسیج را آمادگی همه جانبه در تمامی زمینه‌ها از جمله نظامی، سیاسی، مقابله باجنگ نرم دشمن و … بیان کرد و در پایان از مدیران مدارس و مسئول عملیات سپاه ناحیه قوچان که در اجرای هرچه بهتر و با کیفیت برنامه نقش مهم و بسزایی داشتند تقدیر و تشکر نمود.
 
گفتنی است؛ در هنگام برگزاری دوره صفری معاونت متوسطه دوره اول از اجرای این برنامه بازدید به عمل آورد و از زحمات تمامی مربیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه ناحیه قوچان تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار