دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد:

اختتامیه پایان کار جشنواره دانشجویی رویش نیست/ تداوم حمایت‌ها از هنرمندان دانشجو و برگزاری دوره‌های توانمندسازی

دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره پایان کار رویش نیست، گفت: حمایت‌ها از دانشجویان هنرمند و مستعد و برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزشی تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۲۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید محمدصادق آتشی با اشاره به اینکه سومین دوره از جشنواره ادبی هنری رویش که به همت بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان برگزار شد، نسبت به دوره‌های قبل با رشد چشمگیری در همه ابعاد روبرو بوده؛ ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولین دانشگاهی و نهاد‌های فرهنگی از این جشنواره، تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی کادر دانشجو و بسیجی این جشنواره باعث شد تا هم مخاطبان زیادی از عموم اقشار جامعه به این جشنواره توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند و هم کشف استعداد‌های هنری و ادبی در بین دانشجویان استان را به دنبال داشت.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد با تأکید بر اینکه اختتامیه پایان کار جشنواره نبود و برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزشی برای دانشجویان علاقه‌مند و مستعد ادامه خواهد داشت؛ یادآور شد: همچنین دانشجویان هنرمند یزدی جهت تولید آثار فاخر اسلامی و ترویج هنر انقلابی در جامعه موردحمایت قرار خواهند گرفت.

این هنرمند دانشجو با اشاره به اینکه واسطه برگزاری چنین جشنواره‌ای دانشجویان هنرمند و مستعد با توانایی‌های گوناگون به یکدیگر معرفی و مرتبط شدند و با تعامل باهم می‌توانند آثار فاخر و خوبی تولید کنند، اذعان کرد: نقش این جشنواره به گفته صاحب‌نظران و کارشناسان فرهنگی و هنری استان در تعالی فضای هنری هم در دانشگاه‌های یزد، هم در سطح استان مشهود است.

وی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار اثر ادبی و هنری در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده بود، که ۴۴ اثر به‌عنوان برگزیده موردتقدیر قرار گرفتند.

آتشی با اشاره به اینکه جشنواره ادبی هنری ققنوس نیز به همت بسیج دانشجویی کشور و وزارت علوم در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، بیان داشت: برترین‌های بخش‌های مختلف جشنواره رویش استان یزد، به جشنواره کشوری ققنوس راه خواهند یافت و با توجه به سطح بالای آثار دانشجویان استان، امیدواریم همچون سال‌های گذشته شاهد درخشش دانشجویان هنرمند دانشگاه‌های یزد در آن جشنواره کشوری نیز باشیم.

دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش در پایان افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سایر برنامه‌های این مجموعه و آگاهی از آخرین اخبار جشنواره می‌توانند به کانال تلگرامی جشنواره رویش به نشانی @rooyeshfestival و یا پایگاه اطلاع‌رسانی این مجموعه با آدرس rooyeshfestival.ir مراجعه کنند.
ارسال نظرات