در نشستی که با حضور بانوان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد «خ صدیقه خلیلی» از مبلغان مدرسه علمیه حالات مؤمن در زندگی را تبیین کرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۳۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در نشستی که با حضور بانوان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد «خ صدیقه خلیلی» از مبلغان مدرسه علمیه حالات مؤمن در زندگی را تبیین کرد.
 خلیلی گفت: ما خانم‌ها همیشه می‌گوییم گرفتاریم، ولی اگر ایمانمان را تقویت کنیم به جای این حرف خواهیم گفت که گرفتار یاریم و کسانی در زندگی موفق هستند که بتوانند به همین شیوه عمل کنند.
وی در ادامه افزود: اینکه گفته می‌شود که من هرچه دعا می‌کنم حاجتم برآورده نمی‌شود، امتحان خداست یا گرفتاریاست که باید تحمل کنیم. مومن باید دو حالت باشد یعنی بین خوف و رجاء باشد؛ و شیطان هر لحظه در کمین انسان مؤمن است تا اگر کار خیری را بخواهد انجام دهد نگذارد و فرصت‌ها را از انسان می‌رباید.
این مبلغ حوزه تأکید کرد انسان اگر در چارچوب ولایت الهی نباشد گرفتار عذاب الهی می‌شود و یکی از عذاب‌های الهی انحراف فکری در فرد است و در این حالت بهتر است انسان به خداوند متعال پناه ببرد و عظمت او را درک کند و باور داشته باشد که خداوند، دانای مطلق، توانای مطلق، مهربان و بخشنده است و انسان با سعی و تلاش در راه رسیدن به خداوند متعال می‌تواند به سعادت ابدی دست یابد.
ارسال نظرات