رضا ایرانمنش، بازیگر هنرمند جانباز، با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان استانی، سه شنبه 15 اسفند ماه سال جاری راس ساعت 17، زنگ افتتاح نمایش «گوشهایم را بشنو» را در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به صدا درمی‌آورد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: این نمایش از 15 تا 25 اسفند، راس ساعت 17 به کارگردانی حسین اصل عبدالهی در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.
جواد کریم نژاد ادامه داد: این نمایش توسط علی پوریان نوشته شده و بازیگرانی چون محمد اردوبادی، شهرام خزرایی، رقیه شادخواه، قادر رهیف، محمدرضا عبدی، وحیده صحرانورد، میثم حبیبی، مسعود نیازی در آن به ایفای نقش می پردازند.
وی خاطر نشان کرد: « گوش هایم را بشنو» به ابعاد پنهان روحی و روانی انسان هایی می پردازد که در زندگی خود آسیب های جدی را متحمل شده اند و امروز انعکاس آن وقایع در تک تک لحظاتشان نمود دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به موضوع نمایش فوق از رضا ایرانمنش، بازیگر هنرمند و جانباز 8 سال جنگ تحمیلی که در عملیات والفجر 8 به علت استنشاق گاز خردل جانباز شیمیایی می شود، دعوت به عمل آمده تا در زنگ افتتاح نمایش فوق حضور داشته باشد و آن را به صدا درآورد.

ارسال نظرات