خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم مطرح کرد

شناسایی ۶۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان قم

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: ۶۶ نقطه حادثه خیز را در جاده‌های استان مورد شناسایی قرار دادیم و بیشتر این نقاط در مناطق کوهستانی و روستایی قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۵۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
شناسایی ۶۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل جمالی با اشاره به تعداد نقاط حادثه خیز در محور‌های استان قم اظهار کرد: ۶۶ نقطه حادثه خیز را در جاده‌های استان مورد شناسایی قرار دادیم و امسال ۲۴ نقطه حادثه خیز را آشکارسازی کردیم و به دنبال اصلاح این نقاط هستیم، اصلاح هر کدام از نقاط هزینه متفاوتی دارد و مطالعات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای شناسایی نقاط حادثه خیز در محور‌های استان قم، تصادفات سه سال گذشته استان را مورد بررسی قرار دادیم و نقاطی که بیشتر در آن تصادفات اتفاق افتاده است را به عنوان نقاط حادثه خیز معرفی کردیم، بیشتر این نقاط در مناطق کوهستانی و روستایی قرار دارند، البته در اتوبان‌ها هم نقطه حادثه خیز داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم افزود: اولویت نخست این اداره آشکارسازی و اصلاح نقاط حادثه خیز است، این نقاط در مناطق مختلف است و با آشکارسازی نقاط حادثه خیز به دنبال آگاهی دادن به مردم هستیم تا آن‌ها بدانند که امکان وقوع حادثه در این نقطه زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: نقاط حادثه خیز در محور‌های استان قم براساس اولویت و با تخصیص اعتبارات مورد اصلاح قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات