فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از شهادت کمتر نیست

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از شهادت کمتر نیست. شهید واژه‌ای است که از نور گرفته شده و جنس آن از سوختن است شهید می‌سوزد تا دیگران راه را پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۸۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در یادواره «میثاق با شهدا» که با همکاری دبیرستان شاهد زینب کبری(س) و حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده 4 اراک برگزار شد ضمن تقدیر از دست اندرکاران و مجریان این یادواره به بیان سیره و سبک زندگی شهدا در کلام حضرت امام(ره)، رهبری و قرآن پرداخت و گفت: شهدا بهترین الگو در زندگی ما هستند.

وی افزود: شهدا هر آنچه ما از فداکاری، ایثار، فتوت و... را که شنیده‌ایم، عملی کردند. شهدا آن عشق بازی حقیقی را که هیچ جوانی از آن روی گردان نیست را ملموس ساختند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از شهادت کمتر نیست. شهید واژه‌ای است که از نور گرفته شده و جنس آن از سوختن است شهید می‌سوزد تا دیگران راه را پیدا کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تصریح کرد: ا گر می‌خواهیم روحیه ایثار و شهادت طلبی و فرهنگ ایثار در کشور ماندگار شود، برگزاری یادواره‌ها بهترین اقدام است و از این طریق می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده جامعه انتقال داد و همه بایستی با حضور موثر در یادواره شهدا دین خود را به انقلاب اسلامی و شهیدان دفاع مقدس و انقلاب ادا کنیم.

وی افزود: امروز در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا بگوییم همچنان به آرمان‌های انقلاب، علی‌رغم گذشت 40 سال وفادار هستیم و به آن اهداف اولیه که نیل به استقلال ایران و رسیدن به آزادی‌های مشروع اسلامی است، پایبندیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: انقلابی که به دنبال برقراری نظامی مردم‌سالار بوده تا حاکمیت مردم را تثبیت کند و در عین حال تحت لوای دین اسلام و مذهب شیعه حاکمیت کند؛ همچنان به دنبال همین شعارها و تحقق کامل این اهداف هستیم.

سرار سرتیپ دوم پاسدار کریمی در پایان به بیان خاطراتی از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس پرداخت و از دانش‌آموزان خواست تا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار