معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: هفت ‌هزار و ۲۵۲ حامی با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود یاری‌رسان هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند تا آنها با آسودگی خاطر بتوانند موفقیت‌های چشمگیری را در زندگی به دست آورند.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۸۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

حمایت ۷ هزار حامی از ایتام اردبیلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هفت هزار و ۲۵۲ حامی با کمک‌های خود یاریگر ایتام تحت حمایت در تمامی مراحل زندگی هستند، گفت: اقدامات خیرخواهانه حامیان موجب شده است تا هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر بتوانند پله‌های ترقی را با موفقیت طی کنند.

وی با بیان اینکه حامیان بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ۱۱ ماهه نخست سال‌جاری به ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند، افزود: حامیان علاوه بر پرداخت حق سرانه خود به صورت ماهانه، برای رفع مشکلات درمانی، تأمین جهیزیه و تهیه لوازم خانگی ایتام تحت حمایت نیز در تلاش هستند.

توحیدی با اشاره به اینکه کمک‌های خیرخواهانه حامیان طرح اکرام موجب شده است تا بخش مهمی از مشکلات ایتام و خانوار آنها رفع شود، بیان کرد: همواره حمایت‌ها و اقدامات نیکوکارانه حامیان به فرزندان معنوی خود سیر صعودی دارد که این امر موجب شده است رسیدگی به امور مددجویان بیش از پیش سرعت یابد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ حامی در ۱۱ ماهه نخست امسال به جمع حامیان طرح اکرام پیوسته‌اند، گفت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موثر کمیته امداد در دستگیری از کودکان نیازمند است که با یاری حامیان آتیه‌ای درخشان برای آنها رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار حامی طرح «محسنین» نیز با حمایت‌های خود شادی‌بخش فرزندان خانوار تحت حمایت هستند، اعلام کرد: طرح «محسنین» با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود تا آنها نیز بتوانند در کنار سایر همنوعان خود به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

توحیدی با بیان اینکه دو هزار و ۶۵۸ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت مشمول طرح «محسنین» هستند، افزود: با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های موثرتری را برای برطرف شدن مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن فرزندان خانوار تحت حمایت برداریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه کمک‌های حامیان طرح «محسنین» نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۹۰ درصد افزایش داشته است، گفت: چهار هزار و ۸۰۰ حامی نیز در ۱۱ ماهه نخست سال‌جاری حمایت از فرزندان مشمول طرح «محسنین» را بر عهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حامیان در آستانه عید نوروز نیز کمک‌های بسیاری را برای یاری رسانی به ایتام و فرزندان طرح «محسنین» پرداخت کرده‌اند، بیان کرد: با حمایت‌های همه جانبه حامیان درصدد هستیم تمامی نیازهای ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت را رفع کنیم تا با شادی و نشاط مضاعفی سال نو را آغاز کنند.

ارسال نظرات