فرمانده منطقه چهام ندسا با اشاره به اینکه عده ای به خانواده شهدا توهین کرده اند، اظهار کرد: توهین به خانواده معظم شهدا چیزی جز نفوذ نیست.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۴۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ یادواره و مراسم سالگرد تدفین دو شهید گمنام چهواز پارسیان با حضور فرمانده منطقه چهارم ندسا، امام جمعه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت پارسیان و برخی از مسئولین شهرستانی در جوار مرقد شهدای گمنام چهواز برگزار شد.

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم ندسا در این مراسم، شهدا را حاضر و شاهد بر اعمال همگان دانست و اظهار کرد: زنده بودن شهدا به این معنی نیست که جسم مادی آنها را ببینیم بلکه ارواح مطهر شهدا که متعلق به خداست، بر اعمال ما نظارت می کنند.
سردار روانکار، با اشاره به ندای “هل مِن ناصر یَنصُرُنى” گفت: این ندا متعلق به زمان خاصی نبود، چرا که زمانی امام حسین(ع) این ندا را سر داد، می دانست که کسی او را یاری نخواهد کرد، وبرای آیندگان و بشر امروز به یادگار مانده است.

وی، تبعیت از ولایت فقیه را حرکت در مسیری روشن دانست و افزود: کسانی که بدون اعتقاد به ولایت و وامامت گرد خانه خدا می چرخند و اثر وفایده ای نخواهد داشت و وصیت همه شهیدان انقلاب اسلامی حرکت در مسیر امام(ره) بود.
فرمانده منطقه چهارم ندسا، با انتقاد از برخی افراد که از تاریخ عبرت نمی گیرند، عنوان کرد: گوش برخی افراد کر شده و زبانشان لال، حضرت علی(ع) را افراد بی بصیرت از بین بردند، پس عبرت بزرگترین درس پیش روی ماست.

سردار روانکار، تبعیت کنندگان از ولایت فقیه را مقتدر و سربلند خواند و تصریح کرد: کسانی که به دستورات ولی فقیه دقیقا عمل می کنند، متضرر نبوده و سربلند و مقتدر هستند و امروز اگر دشمنان از موشک، اقتدار هسته ای، مردان مجاهد و بسیجی ما می ترسد، برای این است که این طیف دقیقا به دستورات ولایت فقیه عمل کرده است.
وی، عمل به اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی شعار نیست، بلکه تدبیر و فکر می خواهد که رهبر معظم انقلاب با یک برنامه ریزی مناسب در اختیار ما قرار داده، اما عده ای در ظاهر حرف از ولایت می زنند ولی د رباطن به مسیر کج راهه خود می روند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: امروز برخی از مسئولان، خانواده شهدا را در برابر دیدگان مردم بدبین می کنند، آیا این حق وجود دارد با اسطوره ها و قهرمان هایی که برای آرامش و امنیت زندگی ما جان خود را تقدیم کردند اینگونه بر خورد شود؟

سردار روانکار، خاطر نشان کرد: این که عده ای به خانواده شهدا توهین کرده و به انها پشت می کنند چیزی جز نفوذ نخواهد بود و اگر امروز نوک پیکان حمله ها و هجمه ها به سمت و سوی بسیج و سپاه قرار گرفته برای این است که با اقتدار در برابر نفوذ ایستاده اند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات