خبرهای داغ:
رییس بسیج مهندسین عمران قزوین گفت: در گذشته نزدیک به ۶۰ درصد پیمانکاران غیر بومی بودند و ما به سمت استفاده از توان داخلی استان حرکت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۶۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

علی فرخزاد رییس قشر بسیج مهدسین عمران در حاشیه مجمع بسیج مهندسین صنعت و عمران در گفت گو با خبرنگار بسیج گفت: توجه به اینکه تجربه و رشته کاری بنده در حوزه عمران می باشد باید گفت در سطح ملی رابطه تنگاتنگی با سپاه و قرارگاه خاتم وجود دارد و پروژه های بزرگی درسطح کشور و قزوین در دست اجرا دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: مانند جاده رحیم آباد کلاچای ،جاده تنکابن، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی و چشمه نور،بسیج سازندگی در استان همکاری بسیار خوبی دارد و در جاهایی که مشکل داریم و کمتر پیمان کارانی حاضر می شوند تا در اجرای پروژه ها همکاری کنند بسیج سازندگی وارد شده و کارهای بزرگ و خوبی را انجام داده است.
رییس قشر بسیج مهندسین عمران تصریح کرد: بسیج مهندسین قشر صنعت و بسیج مهندسین عمران طرح های خوبی را در دست داریم که طرح روستای اکوجان با ورود بسیج مهندسین عمران و صنعت استارت کار زده شده و پیشرفت خوبی در برخی زمینه ها داشته .
فرخزاد تاکید کرد:پروژه جنگل کاری و بیابان زدایی را با ورود بسیج شدت بخشیدیم که بیش از ۲۰۰۰هکتار از بیابان و مراتع که تهدیدی برای هجوم ریزگردها به تهران بود به اتمام رساندیم و سد کیخانان و سایر پروژه ها وارد شدند و در بحث تئوریک و عملیاتی هم منظر شهری را بررسی کردیم.
وی ضمن اشاره به ممنوعیت طرح های رومی در استان گفت: نمای رومی را ممنوع کردیم و به جای ان طرح ایرانی و اسلامی پیشنهاد و ارائه دادیم و جایگزین طرح منطبق با فرهنگ بومی در الویت کاری ما قرار دارد و دو شهرداری را به عنوان پایلوت انتخاب کردیم تا بتوانیم در مسیر درست معماری اسلامی حرکت کنیم.
رییس قشر بسیج مهندسین عمران در پایان گفت: در بحث بومی سازی هم بخشی از کارهای پیمانکاری را هم سعی کردیم به پیمانکاران داخلی استان واگذار کنیم تا طرح ها علاوه بر اشتغال زایی از ظرفیت استان استفاده کنیم در گذشته نزدیک به ۶۰ درصد پیمانکاران غیر بومی بودند و ما به سمت استفاده از توان داخلی استان حرکت خواهیم کرد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها