بسیجی جهادگر در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

معرفی سبک زندگی فاطمی با اجرای طرح پویش گل نرگس

سلطانی گفت: ما با اجرای این طرح هم از بانوان جامعه خود تشکر می کنیم هم اینکه با معرفی سبک زندگی فاطمی بر اهیمت حجاب و عفاف تاکید داریم که امیدواریم با موفقیت ما و رضایت خدا همراه باشد.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۷۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

جهادگر امیر حسین سلطانی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات فرهنگی  این گروه جهادی اظهار داشت: ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن باید اعلام کنیم که ما برنامه های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته ایم که یکی از مهمترین آنها پویش گل نرگس است.

وی افزود: در این طرح که به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا (س) صورت می گیرد ما با تاسی از سبک زندگی حضرت زهرا (س) و تاکید ایشان بر اهمیت عفاف و حجاب بانوان در قالب پویش گل نرگس تعداد زیادی گل نرگس را آماده کرده و در خارج از دانشگاه همزمان با روز ولادت در ایستگاه های صلواتی قرار می دهیم و به بانوان هدیه می کنیم.

عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل تصریح کرد: در حقیقت ما با این کار هم از بانوان جامعه خود تشکر می کنیم و عید روز زن را به آنها تبریک می گوییم و هم اینکه با معرفی سبک زندگی فاطمی بر اهیمت حجاب و عفاف تاکید داریم که امیدواریم با موفقیت ما و رضایت خدا همراه باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار