مدیر آموزش و پرورش سبزوار از اجرای سومین مرحله از طرح راکع در مدارس محروم بخش مرکزی سبزوار خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۸۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن محرابی در حاشیه اجرای این طرح با بیان اینکه بیش از سه هزار دانش آموز در این طرح مورد توجه قرار گرفته اند اظهارداشت: بیش از ۵۰۰ میلیون ریال هدیه آموزش و پرورش به این دانش آموزان تعلق گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این طرح که با حضور ۱۶ گروه بازدید کننده از مدارس اجرا شده تصریح کرد: این گروه‌ها رضایتمندی از آموزش و پرورش همراه با کیفیت و عدالت را در سطح ۹۳ آموزشگاه بخش مرکزی سبزوار ارزیابی کردند.

محرابی ادامه داد: بر اساس این طرح گروه‌های بازدید کننده با حضور در مدارس مناطق محروم علاوه بر پیگیری طرح‌های مدیریتی در آموزشگاه‌ها از نزدیک پیگیر مشکلات و کمبود ها‌ی مدارس خواهند بود.

مدیر آموزش و پرروش سبزوار همچنین به توزیع اقلامی از جمله لوازم التحریر، وسایل ورزشی و پوشاک در بین دانش آموزان این مدارس اشاره کردو افزود: ۹۰۰ دست لباس و کفش به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال و قریب به ۶۵۰ بسته لوازم التحریر هر بسته به ارزش ۲۰ هزار تومان در بین دانش آموزان این بخش مرکزی توزیع شد.

وی یکی از مهم‌ترین معضلاتی را که در این طرح مور توجه قرار میگیرد را با توجه به پراکندگی روستا‌ها و کاهش دانش آموزان وجود مدارس چند پایه درابتدایی و در متوسطه هم نبود رشته‌های لازم فنی اعلام کرد.

محرابی از دیگر مباحث مهم ارزیبی در این طرح را خود مراقبتی. اجرای طرح دهان و دندان و آسیب‌های اجتماعی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها