خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خدیجه (س) سمنان گفت: یکی از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) دفاع ازحریم ولایت و امامت است.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۸۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

فاطمه اعرابیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: احادیث و روایات فراوانی در باب مقام و منزلت حضرت زهرا (س) بیان شده است که از جمله آنها حدیثی است از پیامبر گرامی اسلام(س) که فرموده اند"همانا خداوند با غضب فاطمه (س) غضب می کند و با رضایت او راضی می شود" و اینها همه شاهد و گوای بر بزرگی و مقام والای حضرت زهرا (س) در نزد خداوند متعال است.

وی افزود: در راستای مقام و منزل حضرت زهرا نزد پیامبر روایت معروفی از پیامبر دال بر جایگاه والای ایشان در نزد پدرش می باشد که می فرمایند "فاطمه پاره تن من است هر که او را به خشم آورد؛  مرا به خشم آورده است".

فرمانده حوزه خدیجه (س) سمنان بیان کرد: یکی از ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) دفاع ازحریم ولایت و امامت است.

اعرابیان افزود: ایشان در دوران کوتاه زندگانی خود پس از هجران رسول خدا(س) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: این بانوی بزرگ می دانست مردم زمانه اش فهم و درکی از سخنان ایشان و جسارت قیام را ندارند به همین علت تمام تلاش ایشان این بود که برای نسل آینده ظلم را رسول، حقیقت را روشن و حجت را تمام کند.

فرمانده حوزه خدیجه (س) سمنان اظهار کرد:حضرت زهرا(س) در مقابل بدعت ها و تحریف اسلام آرام ننشست و برخاست و روشنگری کردند.

اعرابیان اظهار داشت: مهمترین سلوک رفتاری حضرت زهرا(س) رفتار ایشان با همسرش بود که با توجه به اینکه ایشان دارای سن کمی بودند ولی در مدیریت زندگی و رفتار با همسر نهایت دقت را داشتند و با توجه به اینکه حضرت علی(ع) دائما در جنگ بودند ولی حضرت زهرا(س) در غیبت ایشان زندگی را مدیریت می کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها