خبرهای داغ:
کارشناس معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: با هدف معرفی هرچه بیشتر الگوی سوم به بانوان جامعه، همراه با برگزاری جشن های ویژه ولادت حضرت زهرا(س) در پایگاه های مقاومت خواهر سراسر کشور، نشست های تخصصی در خصوص جایگاه زن و خانواده و معرفی الگوی زن نه شرقی و نه غربی برگزار می کند.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۲۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، کارشناس معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، معصومه عابد، ضمن شادباش ایام میلاد حضرت زهرا(س) گفت: به مناسبت همزمانی هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر با روز قشر سازمان بسیج جامعه زنان کشور، برنامه های متنوع و مختلفی در پایگاه های بسیج خواهران سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: بخشی از این برنامه ها به صورت عمومی و سراسری است و قسمتی از برنامه ها ویژه هر استان و با توجه به امکانات و علاقمندی های هر منطقه در نظر گرفته شده است.

این کارشناس در خصوص برنامه های مشترک پایگاه های بسیج خواهران گفت: برگزاری جشن های ویژه ولادت حضرت زهرا(س) در پایگاه های مقاومت خواهر سراسر کشور، برگزاری کارگاه های نشست های تخصصی در خصوص جایگاه زن و خانواده و معرفی الگوی زن نه شرقی و نه غربی با هدف معرفی هرچه بیشتر این الگو در بین زنان جامعه انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به دوره های توانمندسازی فرمانده های پایگاه های مقاومت بسیج نیز گفت: این دوره ها، قریب به 6 ماه به طول انجامید و 6300 نفر از فرمانده های مقاومت خواهران سراسر کشور را در شهر مقدس مشهد در آن شرکت کردند، یکی از برنامه های بزرگی بود که در سال 96 انجام شد و اختتامیه آن در هفته زن برگزار می شود.

عابد افزود: سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز برنامه های مستقلی را اجرا می کند که از جمله می توان به رونمایی از چند نماهنگ مانند پنجه آفتاب و یک فیلم اشاره کرد، همچنین از چند کتاب در حوزه زنان و همچنین رونمایی از کتاب زندگینامه شهیده نازقلیچی، شهید شاخص سال 96 در این هفته رونمایی صورت می گیرد.

وی در پایان با اشاره به برنامه های مشترک این سازمان با سایر نهادهای دولتی و غیردولتی در هفته زن نیز گفت: مشارکت در کمپین ارمغان برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد که امور زنان ریاست جمهوری متولی آن است در این هفته صورت می گیرد، همچنین تفاهم نامه همکاری پژوهشی و آموزشی بین سازمان بسیج جامعه زنان کشور و دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب در هفته زن به امضای طرفین رسید.

 
ارسال نظرات