آیت الله کعبی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
کعبی گفت: بعد دیگر شخصیت ایشان بصیرت و دفاع از ولایت بود که آن حضرت باشجاعت و با حضور در صحنه و مشارکت سیاسی و اجتماعی و قرائت خطبه فدکیه در جمع مهاجرین و انصار به دنبال روشنگری برای اسلام ناب محمدی بودند.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) به التزام ایاشن به عبادات و نماز های جماعت و عبادت در مسجد بر می گردد که همراه رسول الله (ص) و اهل بیت بودند.

وی افزود: شرکت در جنگهای پیامبر هم از دیگر مواردی است که حضرت زهرا (س ) به آن اهمیت می دادند و به ویژه در جنگ احد که که ایشان به همراه حضرت علی (ع) پیغمبر (ص) را تیمار می کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد: بعد دیگر شخصیت ایشان بصیرت و دفاع از ولایت بود که آن حضرت باشجاعت و با حضور در صحنه و مشارکت سیاسی و اجتماعی و قرائت خطبه فدکیه در جمع مهاجرین و انصار به دنبال روشنگری برای اسلام ناب محمدی بودند.

آیت الله کعبی بیان داشت: آشنایی به معارف بلند اسلام ناب و علم و ایمان بسیار بالای ایشان که در مجموعه معارف فاطمی می توانیم مشاهد کنیم از دیگر ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) می باشد.

 

خبرنگار: ابوذر باقری

 

ارسال نظرات