منتخب نخبه بسیجی در سال 95 در گفتگو با«بسیج»:
اسماعیل‌اوقلی گفت: دشمن با برنامه ها و خرجی که در راه تخریب بسیج می کند کاملا مشهود است چراکه بسیج 37 سال اعتماد مردم را جلب کرده و او درصدد شکستن این اعتماد است.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۸۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

محمد اسماعیل‌اوقلی منتخب نخبه بسیجی در سال 95 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره تخریب بسیج توسط گروه های موازی با بسیج اظهار داشت: هر گروهی که بین مردم از جایگاه و مقام ویژه ای برخوردار است و بین مردم محبوبیت دارد، طبیعتا یکسری مخالف و دشمن هایی هم دارد که بسیج هم از حیث مستثنا نیست.

وی افزود: بسیج جز نهادهایی است که باتوجه به ظرفیت و قدرت اجرایی که دارد، دشمن تلاش می کند که این نیروی مخلص را تخریب کند. دشمن با برنامه ها و هزینه که در راه تخریب بسیج می کند کاملا مشهود است چراکه بسیج 37 سال است اعتماد مردم را جلب کرده و او درصدد شکستن این اعتماد است.

این نخبه بسیجی برای مقابله با برنامه های دشمن جهت تخریب بسیج عنوان کرد: مقام معظمم رهبری در خصوص گروه های موازی با بسیج در دیدار با بسیجیان، نکات مهمی را بیان کردند که به اعتقاد بنده حرف رهبری و توجه به فرمایشات ایشان می تواند بسیجیان را از حربه های دشمن در امان نگه دارد.

اسماعیل‌اوقلی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مردمی شدن اقتصاد ایران در این دوران است که دشمن از آن می ترسد. همانطوری که رهبری بارها تاکید داشتند، اقتصاد مقاومتی را باید در بدنه مردم جست و با مردم به جنگ رکود و بیکاری و اشتغال زایی رفت.

ارسال نظرات