منتخب نخبه بسیجی در سال 95 در گفتگو با«بسیج»:
اسماعیل‌اوقلی گفت: این پایگاه ها همچنین در جذب جوانان بسیار موفق عمل کردند و از آن ها مطابق با فرمایشات رهبری در حوزه ها فرهنگی و اقتصادی که نیاز جامعه است، به کار گرفته شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۰۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

محمد اسماعیل‌اوقلی منتخب نخبه بسیجی در سال 95 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره کارهایی که در طی چند سال گذشته که باعث انتخاب او به عنوان نخبه بسیجی شده است اظهار داشت: پایگاه های محلی در استان اردبیل، همه تلاش خودشان را برای فرهنگ سازی و رشد و تعالی فکری افراد کوشش کردند که موجب ارائه تسهیلات از همین پایگاه ها برای رشد 

وی افزود: این پایگاه ها همچنین در جذب جوانان بسیار موفق عمل کردند و از آن ها مطابق با فرمایشات رهبری در حوزه ها فرهنگی و اقتصادی که نیاز جامعه است، به کار گرفته شد.

این نخبه بسیجی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این چند سال طی سخنرانی هایی که داشتند، انتظار این بود که گروه ها و نهاد هایی اجرایی برای تحقق ایده اقتصاد مقاومتی پا در میدان اقتصاد گذارند که به لطف خدا ما هم توانستیم به اندازه وسعمان سهم خود را تقدیم کنیم. از جمله کارهایی که توانستیم برای به راه افتادن تفکر اقتصاد مقاومتی انجام دهیم، معرفی افراد کارآفرین و تولید کننده به نهاد های مربوطه جهت گرفتن وام هایی با مبالغ بالا و دادن وام های قرضه الحسنه با مبالغ پایین به کارگاه ها و تولید هایی کوچک بود.

ارسال نظرات