خبرهای داغ:
دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان قزوین:
دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان قزوین گفت: برای اسکان نوروزی فرهنگیان 17 پایگاه و 792 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده و تجهیز شده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۰۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی مرادی دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان قزوین با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 97 اظهار کرد: برای اسکان نوروزی فرهنگیان 17 پایگاه، 81 واحد آموزشی و 792 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده و تجهیز شده است.
وی افزود: از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 واحد کلاس نوع الف و 246 واحد کلاس نوع ب می‌باشد و همچنین 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران در ایام نوروز هستند.
اقامت بیش از 8هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان در سال گذشته
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.
وی ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.
مرادی بیان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌پتو،‌بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.
وی تصریح کرد: تعرفه اسکان فرهنگیان برای کلاس‌های ویژه از 1 تا 5 نفر برای هر شب 28 هزار تومان، کلاس‌های گروه الف 24500 هزار تومان و گروه ب نیز 18 هزار تومان است.
دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان قزوین بیان کرد: نوروز سال گذشته در مجموع 8242 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 29672 نفر و 59344 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.
بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های شمال و شمال غربی کشور هستند
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: میزان پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان بستگی به شرایط جوی و آب و هوایی دارد؛ البته در سال‌های گذشته، قزوین بیشتر مسیر گذری مسافران بود و مسافران یک شب اقامت داشتند.
وی ادامه داد: اما با توجه به اقدامات انجام شده در معرفی آثار گردشگری و جاذبه‌های دیدنی استان میزان اقامت مسافران افزایش یافته است؛ به طوریکه در رزرو اینترتی شاهد رزرو تا 4 الی 5 شب اقامت مسافران در سفر نوروزی به استان قزوین هستیم.
مرادی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان برای اسکان نوروزی فرهنگیان از استان‌های شمالی و شمال غرب کشور از قبیل اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای نوروز امسال امکانات و فضای مورد نیاز برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده و آماده استقبال از مسافران نوروزی از سراسر کشور هستیم.
وی در پایان گفت: فرهنگیان می‌توانند جهت رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و رفاهی در طول ایام نوروز به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند که فرصت رزرو اینترنتی نیز از 4 تا 22 اسفندماه است و اسکان از 27 اسفند سال جاری شروع شده و تا 11 فروردین ادامه دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها