کارشناس مذهبی در گفتگو با «بسیج»:

حضرت زهرا(س) سبب خلقت هستی هستند

حجت الاسلام خرسند گفت: این نشان می دهد که حضرت زهرا (س) سبب خلقت هستند و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۲۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام والمسلمین مجید خرسند کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: قبل از صحبت در مورد شخصیت حضرت زهرا (س) و ولادت ایشان لازم می دانم به همه زنان و مداران جامعه ایران اسلامی این روز خجسته را تبریک بگویم و آرزو کنم همه در سلامتی کامل پیور راه حضرت صدیقه کبری (س) باشند.

وی با بیان اینکه روز ولادت حضرت زهرا (س) بهانه ای است تا ما به یاد زنان و مادران باشیم افزود: در زمان ولادت حضرت زهرا (س) به پیغمبر اکرم (ص) وحی شد که پیامبر اسلام (ص) تا چهل روز با همسر خود همبستر نشوند و در غار حراء عبادت کنند.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: بعد از آن میوه بهشتی برای آن حضرت آورده شد و بعد نطفه حضرت زهرا (س) منعقد شد و ایشان مولود مبارکی هستند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به حدیث  یا احمد لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما بیان داشت: خداوند به پیامبر فرمودند ای احمد اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود تو را خلق نمی‌کردم و اگر فاطمه نبود شما دو نفر را خلق نمی‌کردم. این نشان می دهد که حضرت زهرا (س) سبب خلقت هستند و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

 

ارسال نظرات