خبرهای داغ:
نماینده سبک کن شین کان کاراته استان سمنان گفت: در شهرستان شاهرود از قهرمانان ورزشی حمایت نمی‌شود و اگر حمایت‌های سازمان هایی، چون بسیج و سپاه و هلال احمر نبود حداقل در رشته کاراته نسل قهرمان نداشتیم.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۵۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

شیهان مرتضی آشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور در مسابقات اوراسیایی شین کان کاراته سبک سوپر ساواکی در تهران اظهار کرد: با حمایت‌های مسئول سبک استان و شهرستان و هیئت کاراته این تیم به مربیگری اینجانب به مسابقات بین المللی اعزام شد که توانستیم همه شرکت کنندگان حائز مدال شوند.
وی افزود: در این مسابقات امیر محمدبهرامیان در رشته بزرگسالان مدال و کمربند طلا در فول کنتاکت، امیر محمد عباسی در رشته جوانان مدال طلا در سمی کنتاکت، امیرحسین خلیل آبادی در رشته بزرگسالان مدال نقره در فول کنتاکت و حمیدرضا نوروزی مقام دوم هنر‌های رزمی را کسب و بنده نیز مدال و کمربند طلا در سمی کنتاکت را کسب کرد.
آشوری با بیان اینکه در این مسابقات ۱۸ تیم حاضر بود خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم‌های قوی و اساتید برجسته از فرانسه آمدند و از نظر کمی و کیفی بالا بود و باعث افتخار ما بود که با حضور تیم‌های قدرتمند حضور داشتیم و افتخار کسب کردیم.
وی تصریح کرد: در این مسابقات از کشور‌های فرانسه، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، انگلیس، لبنان، عراق و پاکستان در دانشگاه شهید معتمدی تهران با حضور ۵۰۰ ورزشکار حضور داشتند و در تیمی ایران مقام اول را دریافت کرد.
وی با تقدیر و تشکر از فرماندهی، تربیت بدنی، عملیات و مسئول کانون فرهنگی ورزشی بسیج سپاه ناحیه شاهرود افزود: از ریاست هیئت ورزش‌های رزمی شاهرود تشکر دارم و تشکر ویژه از خانواده ام دارم که حمایت‌های آنان سبب این افتخار آفرینی‌ها شده است.
آشوری با بیان اینکه عضو بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود هستم و خود را مدیون شهدا می‌دانم اظهار کرد: در همین راستا تلاش دارم تنها مدال شهرستان در کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات بین المللی سال ۲۰۱۵ را به خانواده شهید خانلرخانی به خاطر صبر مادر شهید اهدا کنم که با کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان رایزنی شده تا این مهم محقق شود.
وی با اشاره به کم توجهی به ورزش کاراته در شهرستان گفت: با تمام قابلیتی که تیم ما داشته و کسب ۱۶۳ مدال کشوری واستانی و دعوت به تیم ملی کاراته در رده‌های مختلف از ورزشکاران خوب شاهرودی، اما اتفاقی برای ورزش کاراته در شهرستان نیفتاده و انتظار داریم هیئت کاراته شهرستان و استان و اداره ورزش و جوانان نگاه ویژه به مربیان قهرمان پرور در رشته‌های مختلف از جمله کاراته داشته باشد.
مسئول سبک کن شین کان کاراته استان سمنان تاکید کرد: از مسئولین شهر انتظار داریم از تیم‌هایی که خوب کار می‌کنند حمایت شود که در ده سال گذشته اتفاقی نیفتاده و فقط سازمانی مثل هلال احمر و سپاه و بسیج از این ورزش حمایت کردند و اگر حمایت و کمک معنوی این عزیزان نبود الان در رشته کاراته، نسل قهرمان از بین رفته بود و ما حمایت می‌خواهیم و ورزشکاران قهرمان دیده و تجلیل شوند.
وی با اشاره به حضور در مسابقات مختلف بین المللی افزود: هزینه حضور در مسابقات، بخش اعظمش توسط خانواده‌ها پرداخت می‌شود و ما اگر بودجه داشتیم بچه‌ها قدرتمند ما می‌توانستیم در مسابقات حاضر کنیم و این جز ناراحتی و غصه برای ما هیچ نداشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها