رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: تا به امروز هیچ دلیل محکمی مبنی بر اینکه چرا از بین حدود ۲۰ نوع مدرسه که حدود ۱۵ مورد آن غیردولتی است و قریب به اتقاق آنها با آزمون، دانش‌آموز می‌گیرند، تیزهوشان قربانی آزمون و تنوع مدارس شده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۲۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج ، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار داشت: تا به امروز هیچ دلیل محکمی مبنی بر اینکه چرا از بین حدود 20 نوع مدرسه که حدود 15 مورد آن غیردولتی است و قریب به اتقاق آنها با آزمون، دانش‌آموز می‌گیرند، تیزهوشان قربانی آزمون و تنوع مدارس شده است.

وی ادامه داد: اگر ملاک از بین بردن تنوع مدارس است چرا یک طرح کلی برای همه مدارس داده نمی‌شود؟ و اگر ملاک آزمون و استرس است، چرا فقط برای مدرسه تیزهوشان اجرا شود؟

حاجی‌بابایی اضافه کرد: اما در میان همه این دلایل غیر مستند، یک دلیل مستند وجود دارد و آن هم این است که شفاف و روشن به دنبال هدایت دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی آن هم مدارس خواص قدرت، سیاست و ثروت هستیم.

وی با بیان اینکه بنده تحت هیچ شرایطی از آزمون و تنوع مدارس حمایت نمی‌کنم، تصریح کرد: آیا وقت آن نرسیده است که صدها هزار پرورش یافتگان مدارس تیزهوشان قبلی و فعلی با اقدامی متین از نوع استدلال، از خانه خود دفاع کنند.

منبع؛ خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات