خبرهای داغ:

نشست توانمند سازی ارکان مساجد الگو در پردیسان قم برگزار شد

نشست توانمند سازی ارکان مساجد الگو با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم و مسئولان سپاه استان در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۳۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست توانمند سازی ارکان مساجد الگو با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد محدوده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
در این نشست سردار احمدی طی سخنانی اظهار داشت: روحانی پرهیزگار خردمند و مومن همچون پزشکی که می تواند مردم را از بیماریها و درد و رنجها نجات دهد، قادر است مردم را از افتادن در دام شیاطین و فساد و تباهی نجات دهد.
وی افزود: همه مراکز آموزشی ما از مهد کودک تا دانشگاه ها باید با فرهنگ مساجد آشنا باشند و جذب مساجد شوند و مساجد الگو و نشانه انقلابیگری و استکبار ستیزی است.
فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: ما امام جمعه را به عنوان فرمانده قرارگاه مسجد قبول کردیم و فرمانده ناحیه را به عنوان جانشین قرارگاه پذیرفتیم و همه باهم باید این قرارگاه را به آن هدف نهایی برسانند.
در ادامه مراسم حاضران با تشکیل گروه هایی به هم اندیشی و جمعبندی و ارائه نظرات خود پرداختند.
لازم به ذکر است آیت الله سعیدی امام جمعه قم و نماینده ولی فقیه در استان، از روند برگزاری گروه ها و حلقه ها بازدید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار