خبرهای داغ:
خبرنگاران پایور ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی مراسمی در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و با حضور مسئولانی از سپاه استان و ناحیه در سالن شهید عطری تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۴۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خبرنگاران پایور ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی سپاه استان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، مدیران و مسئولین معاونت‌های ناحیه و فرمانده حوزه‌های مقاومت بسیج تابعه تجلیل شدند.
حجت الاسلام «علی سهرابی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و زادروز امام خمینی (ره) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع حرم و احیای دین اسلام و مدافع و حامی ولایت بودند.
وی افزود: حضرت زهرا (س) برای الگو پذیری از بعد سیاسی اجتماعی گوش به فرمان امام زمان (ع) خود بودند که برای دفاع از امام خود از جان و هستی خود گذشته و خود را فدای ولایت نمودند و توطئه‌های دشمنان را بر ملا ساختند.
سهرابی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه یک زن نمونه مسلمان کامل و همسری نمونه برای شوهر خود و مادری فداکار و مهربان برای فرزندانشان بودند تمام زنان مسلمان باید از او الگو بگیرند و از زندگی ایشان درس بیاموزند.
وی افزود: حضرت زهرا (س) برای تمام کسانی که در عرصه سیاست هستند هم الگو می‌باشد و همه باید مشی سیاسی داشته باشند و این منافاتی با عبادت ندارد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد: تولی و تبرای حضرت زهرا (س) برای ما اسوه و الگوست که چه کسی را دوست بداریم و با چه کسی دشمن باشیم و دشمن شناسی و دوست شناسی آن حضرت باید برای همه ما الگو است.
در پایان، از چهار نفر از پایوران که در عرصه تولید خبر ناحیه فعالیت چشمگیر داشته اند، تجلیل شد.
ارسال نظرات