خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر خبر داد:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت: کارکنان سپاه فجر موفق به کسب مقام‌های برتر در این دوره از مسابقات شدند.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۹۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام نفرات برتر در شته های قرائت،ترتیل،حفظ و مفاهیم برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار قادر شفیعی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و راهنمای دستیابی به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت است، گفت: اُنس با قران و تدبر در آیات این کتاب الهی انسان را از آلودگی ها و آسیب های اجتماعی دور می کند.

وی با بیان اینکه اُنس با قرآن موجب تقویت و تعمیق معنویت الهی است، افزود: قرآن الگوی اصلی تربیت انسان کامل، مومن و متعهد است و آموزه هایی نظیر مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان از این کتاب الهی سرچشمه می گیرند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت: قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) دو گنجینه ارزشمند دین اسلام برای نسل بشر و ملت های مسلمان سراسر جهان هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که تشکیل آن براساس آیات قرآن بوده و با گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر این نهاد الهی همچنان در مسیر تحقق آموزه های قرآنی گام برمی دارد.

شفیعی با اشاره به کسب موفقیت کارکنان سپاه فجر  در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم گفت : 18 نفر از کارکنانی که در رشته های مختلف مسابقات استانی بالاترین امتیازات را کسب کرده بودند به تهران و مشهد اعزام شدند که سه نفر از خواهران و چهار نفر از برادران موفق به کسب مقام های اول و دوم در رشته های انتخابی خود شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با تاکید بر اهمیت ارتقای معلومات قرآنی کارکنان گفت : سپاه فجر نهایت تلاش خود را برای افزایش معلومات قرآنی کارکنان انجام خواهد داد تا در سال های آینده موفقیت های بیشتری کسب نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها