خبرهای داغ:
اسماعیل قزل سفلی گفت : در کار گروهی و تیمی ضعیف هستیم ، از ابتدای انقلاب هرجا که افتخاری برای انقلاب کسب شده است شاهد کار تشکیلاتی همراه با صمیمیت و همدلی بوده ایم.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۰۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مسئول بسیج دانشجویی فارس در آئین پایانی سومین جشنواره فعالیت های برتر دانشجویی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس گفت: همه شما در این برنامه حماسه آفریدید البته کار ما برای شهدا باید همیشگی باشد و بدانیم این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم .

 قزل سفلی با اشاره به ماموریت های بسیج دانشجویی گفت: بسیجی گری، توانمند سازی، نقش آفرینی و کادر سازی محور های اصلی ماموریت بسیج دانشجویی را تشکیل می دهد.

 مسئول بسیج دانشجویی فارس در تشریح ماموریت نقش آفرینی بسیج دانشجویی افزود: ما دو نوع نقش آفرینی عمومی و تخصصی داریم که در نقش آفرینی عمومی پیشرفت هایی داشتیم  اما در نقش آفرینی تخصصی موفق نبوده ایم و باید در دانشگاه ها نسبت رشته خودمان را با انقلاب پیدا کنیم تا بتوانیم نقش خود را ایفا نمائیم .

 

وی  خطاب به مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ها گفت: تقاضای من از شما این است که بر روی پشتوانه های علمی خود بحث کنید  که چگونه در دانشگاه ها نسبت رشته خودمان را با انقلاب پیدا  و بر مبنای آن برنامه ریزی کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس ، اظهار داشت: امروز درخیلی از مسائل جامعه که درگیر آن هستیم  نمی توانیم  مطالبه گری  های عمومی داشته باشیم  و باید مطالبه گری ها و سوالات ، فنی و تخصصی باشد .

 قزل سفلی با اشاره به اجرای طرح طولی بسیج دانشجویی در استان فارس گفت: طرح طولی به این معنا هست که همه رده های بسیج دانشجویی در سطح استان اعم از دفاتر، حوزه ها و پایگاه ها مستقیما با مرکز استان در ارتباط باشند .

 وی افزود: با ایجاد مقدمه های مورد نیاز جهت ایجاد بستر و حرکت گام به گام در طرح طولی می توانیم نقش آفرینی بهتری برای انقلاب اسلامی و مسئولیت های محوله داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها