حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه شهرکرد گفت: سبک زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) باید سرمشق بانوان مسلمان باشد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۱۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد گفت: سبک زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) باید سرمشق همه انسان ها خصوصا بانوان مسلمان باشد.

وی که در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه شهرکرد پیرامون فضایل صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) سخنرانی می کرد، افزود: حضرت زهرا (سلام الله علیها) توجه خاصی به کانون و بنیان خانواده داشتند ، با تربیت فرزندان و همسرداری به وظایف خود به عنوان یک مادر و همسر عنایت ویژه داشتند.

حجت الاسلام زمانپور افزود: تربیت فرزندان با استفاده از سیره معصومین علیهم السلام به خصوص حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها ) در جامعه امروز اهمیت زیادی دارد چرا که هر یک از فرزندان نقش سازنده و مهمی در جامعه اجتماعی دارند که اگر با تربیت دینی و اسلامی و به ویژه سبک فاطمی باشد،  جامعه از بسیاری از خطرات و مشکلات ایمن خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: ارزش،  مقام و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) چنان رفیع است که در قرآن کریم در سوره های هل أتی و کوثر از تعبیر سیده النساء العالمین برای حضرت زهرا (سلام الله علیها) استفاده شده است که نشانه منزلت و بزرگی این بانوی گرامی جهان اسلام است.

ارسال نظرات