مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: حدود یک‌هزار و ۸۰۰ دانشجو از این استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۵۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه در گردهمایی پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: ۸۷ هزار دانشجو در استان وجود دارد که 11 هزار نفر عضو بسیج دانشجویی هستند و 20 درصد آنها در طول چهار سال تحصیلی در راهیان نور شرکت می‌کنند و 70 درصد غیربومی هستند.
مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان افزود: امسال از 16 اسفندماه حدود یک‌هزار و ۸۰۰ نفر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که در ثبت‌نام ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان غیربومی هستند و بیش از ۷۰ درصد هم بسیجی نیستند که در این اردو شرکت می‌کنند.
دهرویه افزود: بر دانشجویان می‌شود خیلی تأثیر گذاشت، چون فطرت پاکی دارند و باید ایجاد ارتباط کرد و در دانشگاه کانون نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ایجاد کردیم و تلاش داریم دانشجویان سال اولی را به اردو ببریم تا بتوانیم برای چهار سال روی دانشجویان کار کنیم که اثرگذاری داشته باشد.
مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان با بیان اینکه دانشجو تأثیر یک هفته‌ای را نمی‌پذیرد، گفت: در این کانون‌ها راویان دعوت شوند و در طول سال حاضر و دانشجوی روایت‌گر تربیت شوند و حتی در اردوهای جهادی هم حضور یابند و در فضای دانشجویی بستر وجود دارد اما شما را نمی‌شناسند یعنی روش و مدل شما را نمی‌شناسند و باید در طول سال ایجاد ارتباط کرد تا جذب شوند.
دهرویه ادامه داد: باید روی اساتید و دانشجویان با هم کار کنیم و دوستان پیشکسوت و راوی حتماً در دانشگاه‌ها حاضر شوند تا اثرگذاری بهتری به وجود آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها