مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی خبر داد؛
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در شورای اداری شبستر، گفت: «مینا گلی پور» به عنوان نخستین زن بخشدار در بخشداری مرکزی شبستر منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۷۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

بهروز مهدوی با اعلام این خبر افزود: در آستانه میلاد دختر پیامبر اکرم (ص)، حضرت فاطمه (س) و روز مادر هستیم که امیدوارم این انتصاب الگو و تجربه خوبی از حضور بانوان در عرصه حکمرانی خوب باشد.
وی اظهار کرد: از آنجا که سیاست دولت تدبیر و امید استفاده از نیروهای جوان و نخبه در پست های مدیریتی است، امسال اولین زن به عنوان بخشدار در استان معرفی می شود و امیدواریم انتخاب خانم گلی پور، نوید بخش استمرار حضور موفق بانوان در عرصه مدیریت های وزارت کشور در این بخش باشد.
مهدوی افزود: بدون شک این مهم به دست نمی آمد مگر با نظر و پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی که از همان ابتدا با توجه به سیاست های دولت و همگام با این سیاست بر این موضوع تاکید داشتند که از توانایی بانوان باید در اداره کشور استفاده شود.
«مینا گلی پور» فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد حقوق و فرزند شهید است، وی پیش از این به عنوان کارشناس امور اجتماعی و شوراهای فرمانداری مراغه فعالیت داشته و متولد سال 1358 شمسی است.

ارسال نظرات