خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از انهدام دو کارگاه تولید موادمحترقه و کشف760 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری دو نفر متهم توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۷۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی محمدی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت 2 کارگاه تولید موادمحترقه در شهرستان تبریز مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه به محل های اعلامی اعزام و در بازرسی از آنها، 760 هزار عدد انواع موادمحترقه، 100 کیلوگرم مواد اولیه و دستگاه های مربوطه را کشف و این 2 محل را پلمب و در این زمینه 2 متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

سردار محمدی به کشفیات مواد محترقه در استان نیز اشاره کرد و گفت: در طول سال 96 به ویژه از 6 ماهه دوم و ایام پایانی سال به دنبال افزایش فعالیت عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه، پلیس نیز به صورت ویژه و گسترده برخورد و مقابله با این افراد را در دستور کار قرار داده و در این راستا تعداد 2 میلیون و 490 هزار و 709 عدد انواع موادمحترقه کشف و 120 متهم را دستگیر کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان، خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال را هنجارشکنی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و تاکید کرد: پلیس قطعا با افراد مخل نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهد داد افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند در استان فعالیت کنند و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این زمینه موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظرات