سرهنگ پاسدار کرم نظری از برگزاری ویژه برنامه روستای نمونه ایثارگری در شهرستان کوهرنگ خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۰۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با اعلام برگزاری ویژه برنامه روستای نمونه ایثارگری در این شهرستان اظهار کرد: روستا میهه به عنوان روستای نمونه ایثارگری معرفی و به همین عنوان ویژه برنامه باشکوهی با حضور مسئولان و آحاد مردم ولایتمدار استان و شهرستان از برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدارکرم نظری هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از مقام شامخ شهید و شهادت ، قدر دانی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: مردم شهید پرور ، ولایتمدار و همیشه در صحنه روستا میهه 13 شهید را تقدیم به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم و انقلاب اسلامی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این روستا در دوران دفاع مقدس از جمعیت بالایی برخوردار نبوده ولی سیزده شهید را تقدیم کرده است که این مهم موجب شد تا روستای میهه به عنوان روستای نمونه ایثارگری معرفی شود.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت برگزاری این برنامه ها بیان داشت: دشمن با تمام قوا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به صحنه آمده و از طریق جنگ نرم به دنبال رسیدن‌ به اهداف شوم خود می‌باشد، برای مقابله با ترفندها دشمنان و خنثی سازی توطئه های استکباری و بصیرت افزایی، معرفی سیره شهدا و فداکاری رزمندگان ، ایثارگران و بیان صبر و ایثار خانواده های معظم شهدا ضروت دارد.

سرهنگ نظری گفت: مراسم روستا نمونه ایثارگری روز پنجشنبه 17 اسفند ماه سال جاری ساعت ۱۴ همزمان با ایام ولادت با سعادت سبب خلقت ، دخت نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، صدیقه طاهره ، حضرت زهرای مریضه سلام الله علیها و میلاد فرزند گرامش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا ، جانبازان، رزمندگان ، ایثارگران و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

این مقام مسئول رونمایی از تمثال مبارک شهدای روستای میهه، رونمایی از کتاب روستا ، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این روز عنوان کرد.
==

ارسال نظرات