به همت حوزه ۲۱۲حضرت سمیه (س) ؛
بسیجیان حوزه ۲۱۲حضرت سمیه (س) میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را با برپایی جشنی گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۱۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر به همت حوزه  ۲۱۲حضرت سمیه (س) با حضور بسیجیان و محبان اهل بیت (ع) گرامی داشته شد.

در این مراسم استاد حوزه علمیه سرکار خانم عربگری نقش والای زن را بیان کرد.خانم عربگری ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرستادن درود و صلوات به روح امام خمینی که این روز را به نام «روز زن» و «روز مادر» مسمی کردند به بیان صفات مقام بزرگ بانوی اسلام پرداخت.

استاد حوزه علمیه گفت : یک زن با رفتار بزرگ منشانه خود میتواند هم کانون خانواده را حفظ کند وهم درجه بالای جهاد اکبر را برای خود به ارمغان بیاورد .

عربگری از جوانان خواست تا الگوی زندگی بزرگان را در پیش بگیرند و با هر مشکلی که سر راهشان قرار میگیرد کار را به طلاق نرسانند کما اینکه متاسفانه در این چند سال اخیر جشنهای طلاقی صورت میگیرد ‌که غیر اخلاقی است .

وی گفت: گاهی اوقات زنی با همسری که اخلاق خوب ندارد زندگی میکنند وحتی صدای اعتراض این زن راهم کسی نمیشنود .این زن حتما هم اجر ش را در این دنیا وهم در آخرت میبیند ودر آخرت با آسیه همنشین میشود، سرکار خانم عربگری همچنین در بیانات خود با لحنی دلنشین و کلامی پر نشاط گل لبخند را بر چهره حضار شکوفا کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با همکاری حوزه وپایگاههای تابعه صورت گرفت ، از برخی از مادران شهدا قدر دانی شد.

 

 

خبرنگار بسیجی :زمان نژاد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها