فرماندار بندرعباس:

بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۳۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس"؛ جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی شهرستان به ریاست احمد پویافر در محل سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل گردید.

وی در شروع جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: از ظرفیت میزبانی باید به نحو احسن استفاده کرد و با توجه به آداب و رسوم ایرانی و اسلامی انتظار می‌رود بهترین خدمات به مهمانانی که وارد استان هرمزگان و شهر بندرعباس می‌شوند ارائه داده شود تا آسودگی خاطر آنان فراهم گردد.

رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی شهرستان بندرعباس همچنین با بیان این مطلب که شهرستان بندرعباس دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است، افزود: در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان بندرعباس می توان با شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز زمینه جذب گردشگران را فراهم نمود.

 پویافر یادآور شد: در ایام نوروز و همچنین ایام باقی مانده به نوروز، نظارت بر بازار باید مستمر ادامه داشته باشد و اجازه گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها داده نشود.

فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد: نظافت و اصلاح مبلمان شهری، استقرار اکیپ‌های امداد و نجات، بهداشت و درمان، نصب بنر راهنمای مسافران نوروزی در جاده‌ها، ایمن‌سازی راه‌ها، استقرار اکیپ راهنمایان مسافران نوروزی، تامین روشنایی پارک و معابر باید در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان قرار گیرد تا بتوانید بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار