رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: کنگره منطقه‌ای بانوی آفتاب با پیام مرجع عالیقدر آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی در قشم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۴۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت‌الاسلام احمد غلامی اظهار کرد: قشم روز چهارشنبه میزبان علما، شعرا و اندیشمندان مذاهب اسلامی خواهد بود که دیدگاه‌های خود، پیرامون شخصیت بانوی فرهیخته اسلام حضرت فاطمه‌زهرا (س ) را به معرض عموم می‌گذارند.

وی افزود: کنگره منطقه‌ای بانوی آفتاب با حضور علما، شعرا و اندیشمندان شیعی و سنی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، فارس، بوشهر و هرمزگان و با پیام مرجع عالیقدر مکارم‌شیرازی در تالار وحدت شهر قشم آغاز می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: 230 منظومه ادبی و هفتاد مقاله تحقیقی پیرامون شخصیت والای بی‌بی دو عالم، حضرت صدیقه‌طاهره دخت نبی مکرم اسلام در این کنگره طرح و بررسی خواهد شد.

غلامی با اشاره به سرگشتگی‌های نسل امروز جامعه و لزوم معرفی الگوی جامع‌الشرایطی که بتواند پرسش‌ها و شبهات نوجوانان و جوانان کشور را پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: زندگی این بانوی مکرم سراسر روشنی بخش و هدایتگر است و می‌توان با ظرافت و بصیرت این وجود نازنین را دستمایه نجات ذهن و روان فرزندان ایران اسلامی قرار داد.

این مقام مسؤول از مردم دعوت کرد به اتفاق خانواده‌ها و به خصوص جوانان با حضور در این مجمع ارزشمند از این فرصت مغتنم بهره گیرند.

ارسال نظرات