حجت الاسلام منتشلو درمراسم آیین تجلیل ازهنرمندان ارزشی وانقلابی ضمن قدردانی از هنرمندانی که خودراخرج انقلاب می کنندگفت:تبیین حقایق ومقابله با دشمن مهترین رسالت هنرمندانقلابی است.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۴۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو درمراسم آیین تجلیل ازهنرمندان ارزشی وانقلابی ضمن قدردانی از هنرمندانی که خودراخرج انقلاب میکنندگفت:تبیین حقایق ومقابله با دشمن مهترین رسالت هنرمندانقلابی است.

وی درادامه افزود:هنرمند انقلابی مجاهد است و نمی تواند ساکن و راکد و خاموش بنشیند تا آرمانش را خدشه دار کرده یا استحاله نمایند.هنرمند انقلابی، ارزش مدار است و همین ارزش گرایی او سبب می شود که درعرصۀ فرهنگ و هنر، هرج و مرج طلب نباشد.

منتشلواضافه کرد:هنرمندان هرگز نباید این نکته را فراموش کنند که وفاداری به آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی وظیفه خطیری است که بر دوش آنان نهاده شده و این هنرمندان هستند که باید بیش از همه در تحقق این اهداف بکوشند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد:شناساندن چهره های انقلابی هنر از جمله شهید آوینی در کنار بستر سازی مناسب برای فعالیت هنرمندان متعهد و انقلابی می تواند علاوه بر فراهم آوردن شرایطی ویژه در راستای ایجاد انگیزه برای هنرمندان ازرشی و متعهد، بستری مناسب برای گرایش هنرمندان جوان در خلق آثار انقلابی و مطابق با آرمان های نظام باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات