خبرهای داغ:
پایگاه شهید بهشتی حوزه 5 امام محمدباقر(ع) ناحیه امام صادق(ع):
تست فلایت ۱۷ پهباد توسط تیم پروازی پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی با حضور خانواده های آنها با موفقیت ۱۰۰ درصدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۵۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ با کمک خداوند و با تلاش بسیجیان پایگاه شهید بهشتی حوزه ۵ امام محمدباقر (ع) ناحیه امام صادق (ع)، ۱۷ پهباد که از شهریور ماه ۹۶ ساخت آن‌ها شروع شد توسط تیم پروازی پایگاه هفته گذشته آماده تست پروازی شد.

این دوره شامل سه بخش تئوری (در ۴ جلسه دو ساعته)، کارگاهی (حدود ۴۰ ساعت ساخت هواپیما) و آموزش پرواز (۸ جلسه با دو سورت پروازی) بوده است.

استاد ساخت این دوره برادر بسیجی حجت الاسلام مهدی موسویان بوده که بیش از ۱۳ سال است که به صورت تخصصی در رشته ساخت و طراحی هواپیما‌های بدون سرنشین فعالیت دارند.

استاد پرواز دوره نیز برادر بسیجی مهندس امیر بینایی بوده که حدود سه دهه در این رشته به صورت تخصصی فعالیت داشته و صاحب مدال‌ها و افتخارات کشوری و جهانی نیز شده اند.

در این جمعه تست فلایت هواپیما‌ها با حضور خانواده‌های این بسیجیان برگزار شد. تست این هواپیما در مکان باند پروازی واقع در گرگاب اصفهان انجام گردید. این تست‌ها بدون حتی یک کرش پروازی و باموفقیت صد درصدی صورت گرفت. از بین هواپیما‌های مذکور سه هواپیما با گلاید غیر قابل باوری پرواز کرد.

از خدای متعال برای این تیم پروازی موفقیت‌های روز افزون جهانی را خواستاریم.

(شایان ذکر است به شرط حمایت مسئولین به ویژه سردار معظم جناب غیب پرور، گروه مذکور با وجود نخبگان جهانی در این رشته، آمادگی تشکیل قرارگاه پروازی بسیجیان جمهوری اسلامی ایران را دارد.)
ارسال نظرات
پر بیننده ها