خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع )قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع )قزوین گفت: هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین با حضور معاون عمرانی استاندار ،بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و امامان جمعه شهرستان، نخبگان و بسیجیان ناحیه امام سجاد (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۰۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت: هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین با حضور معاون عمرانی استاندار ،بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و امامان جمعه شهرستان، نخبگان و بسیجیان ناحیه امام سجاد (ع) برگزار گردید.
وی هدف از تشکیل این مجمع را کمک به کارآمدی نظام و تحقق فرمایشی و منویات رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: یکی از نقشه های بسیج کمک به دستگاهها و ارائه ایده های با کارایی است که به دستگاهها بر اساس احصاء مسائل و مشکلات شهرستان و طرح و کار کارشناسی در کارگروههای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و.... می باشد.
صادق پور گفت: کمک به امور فرهنگی اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهر و آسیب‌زا که از خدمات شهری کم‌تری برخوردار هستند از برنامه‌های سال ۹۷ این ناحیه است که در این مجمع مورد بحث قرار گردید و انشالله در سال آیند جهت رفع این مشکلات با کمک مردم و سایردستگاه‌های دولتی و خدماتی انجام خواهد شد.
نائب رئیس اول مجمع بسیج شهرستان قزوین در خاتمه گفت: در این مراسم ضمن بررسی عملکرد کارگروه های مختلف، اعم از کارگروه اقتصادی، فرهنگی واجتماعی برنامه های پیشنهادی در راستای تحقق اهداف این کارگروه ها برای مجمع بسیج در سال آینده مورد بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها