خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین:

بسیج عضو درد اندیش و درد شناس جامعه است

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین گفت: حس تکلیف باید در جامعه رواج پیدا کند که اگر در جامعه احساس درد می کنیم برای رفع آن معضل باید تلاش کرد و آن روحیه نوع دوستی بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۱۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین در مراسم مجمع بسیج شهرستان قزوین که به همت مرکز راهبردی اقشار سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین برگزار شد،گفت: جامعه شبیه به یک پیکر یا بدن می باشد که اگر در مقابل ناراحتی ها یا کجی ها اگر آثاری از خود نشان دهد معلوم می شود که این جامعه حیات دارد.
وی خاطر نشان کرد: در این جامعه گاهی فقر، حالت بد روحی و مریضی جلوه می کند که اگر کسی در برابر آن یک عکس العمل نشان دهد معلوم می شود حس انسان دوستی، نوع دوستی و انسانیت در آن جامعه وجود دارد.
قابل در ادامه افزود: بسیج همان عضو درد اندیش و درد شناس جامعه است و آنهایی که بی تفاوتند خیلی سخت بیدار می شوند و بزودی جواب نمی دهد به عنوان مثال در برف و کولاکی که پیش آمد یک عده خواب نداشتند و حس انسان دوستی خود را نشان داده و می دهند.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین با اشاره به شاخصه های حس انسان دوستی عنوان کرد: حس تکلیف باید در جامعه رواج پیدا کند که اگر در جامعه احساس درد می کنیم برای رفع آن معضل باید تلاش کرد و آن روحیه نوع دوستی بسیجی است.
وی گفت: اول باید تکلیف را شناخت و بعد خوبی و بدی ها را از هم تفکیک کنیم و از آن دفاع و در جامعه پیاده کنیم و در این صورت مقدمات یک جامعه خوب امام زمانی فراهم می شود.
قابل یادآور شد: برای هر انسانی که می خواهد پیرو باشد بایذ امام خود را بشناسد و از راه، تقوا، علم و.... او درس بگیرد و در زندگی روزمره خود پیاده کند.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین ابراز کرد: یک عده تمرین می کنند که ارزش ها را بشکنند و متاسفانه برخی مسوولین هم آنها را تشویق می کنند و ما باید از ارزش ها در جامعه حفظ و آنها را رواج دهیم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار