خبرهای داغ:
رئیس جمهوری آمریکا در توییتر واکنش جالبی به استعفای مشاور اقتصادی خود نشان داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۲۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه)  مدعی شد که افراد بسیاری پس از کناره گیری گری کوهن از سمت مشاور، خواهان گرفتن پست وی هستند.

ترامپ در توییتی نوشت: به زودی در مورد انتخاب مشاور اقتصادی جدید تصمیم گیری می‌کنم. افراد بسیاری خواستار این شغل هستند. عاقلانه انتخاب خواهم کرد.

 

«گری کوهن» مشاور ارشد امور اقتصادی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته اعلام کرد که در اعتراض به طرح اعمال تعرفه گمرکی، که ترامپ درصدد است آن را بر آلومینیون و فولاد وارداتی به ایالات متحده اعمال کند، استعفا می‌کند.

کوهن در بیانیه‌ای کوتاه گفت: «مفتخر بودم که به کشورم خدمت می‌کنم و قوانین مناسبی برای رشد اقتصادی آمریکایی‌ها به ویژه برنامه تاریخی اصلاح مالیات وضع کرده‌ام.»

طرح اعلام تعرفه بر فولاد و آلومینیوم وارداتی با واکنش‌های منفی بین‌المللی گسترده‌ای روبه‌رو شده و حتی چهره‌های برجسته حزب جمهوری‌خواه از دونالد ترامپ خواسته‌اند تجدید نظر کند.

طبق این گزارش، استعفای کوهن از پستش، آخرین مورد از یک رشته کناره‌گیری‌های جنجالی مقام‌های دولت ترامپ است.

هفته پیش هم «هوپ هیکس» مدیر ارتباطات کاخ سفید که فقط چند ماه پیشتر در این پست منصوب شده بود، کناره‌گیری کرد.

اوایل ماه فوریه هم «راب پورتر» که به عنوان دبیر دفتر کارکنان کاخ سفید کار می‌کرد، پس از ادعای خشونت علیه دو همسر سابقش استعفا کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها