برخی قوانین کشور نیاز به اصلاح دارند

دادستان کل استان لرستان گفت: برخی قوانین باید اصلاح و به‌روز شوند چراکه یکسری قوانین و مقررات اسلامی در کشور نیاز به اصلاح و به‌روز شدن دارند تا مشکلات حل شوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۵۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سعید رازانی دادستان کل استان لرستان در گردهمایی سازمان بسیج حقوقدانان با محوریت بررسی آسیب‌های، چالش‌ها و موانع پیش رو حقوقدانان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد بابیان اینکه حقوقدانان با تمامی قوانین و مقررات آگاه هستند و تحصیل کنندگان درس حقوق مباحث فقهی را هم طی می‌کنند. اظهار داشت: بیشتر تحولاتی که در برخی از کشور‌ها اتفاق می‌افتد عموماً توسط حقوقدانان است، در یک‌کلام حقوقدانان ما باید انقلابی باشند، اما انقلابی که مقام معظم رهبری تعبیر و ترجمه کردند و ما باید در آن مسیر جلو برویم چراکه تمام مشکلات ما حل می‌شوند.
دادستان کل استان لرستان افزود: حرکت کردن در مسیر انقلابی بودن سختی‌هایی دارد و برخی گروه‌ها داری یک سری نظرات، تفکرات و بینش‌هایی هستند.
رازانی خاطرنشان کرد: ما با قوانین و مقررات روبه‌رو هستیم و هرکدام از آن‌ها یک حدی دارند و ما باید به‌عنوان حقوقدان آن را رعایت کنیم و در آن چارچوب حرکت کنیم.
دادستان کل استان لرستان گفت: ما باید بینش ارزشی انقلابی داشته باشیم چراکه بینش ارزشی و انقلابی همه مشکلات ما را حل می‌کند چراکه ارزش‌های اسلام شرع مبین است که باید دیدگاه ما، قلم ما و زبان ما در این مسیر باشد.
وی تصریح کرد: برخی قوانین باید اصلاح و به‌روز شوند چراکه یکسری قوانین و مقررات اسلامی در کشور نیاز به اصلاح و به‌روز شدن دارند تا مشکلات حل شوند.
انتهای پیام /
ارسال نظرات