سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع):

بانوان سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) را نقشه راه خود قرار دهند

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) با صدور بیانیه‌ای خواستار اجتناب زنان از تجمل‌گرایی شد و اعلام داشت: بانوان سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) را نقشه راه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۷۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن بیانیه‌ای صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:
 
تولد کوثر رسول گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه مسلمین جهان به خصوص زنان آزاده‌ای که سبک زندگی یگانه یادگار پیامبر اعظم (ص) را الگو وراه زندگی خویش قرارداده اند، تبریک می‌گوییم.
 
مقام آن بزرگوار از جمله مقاماتی است که جز برای معصومین علیهم السلام، برای انسان‌های دیگر تصور آن ممکن نیست، آنچه در زندگی آن بانوی مجاهد وجود دارد علم، حکمت ومعرفت است که نمونه بارز آن خطبه گرانقدر فدکیه است که بدون دستبرد در اختیار ما قرار گرفته و نشان از عظمت آن بزگوار دارد، همچنین تقارن این روز بزرگ با آغاز چهلمین سال برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران و سالروز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را به فال نیک گرفته و به تاسی از آن بانوی عظیم الشان که عامل سقوط جامعه اسلامی را در پنج مورد (نفاق، ترک قرآن، شکستن حرمت رسول خدا (ص) واهل بیت ایشان که ازآن به عنوان مصیبت بزر گ. یاد می‌کند، پیروی از شیطان وتفرقه واختلاف) می‌دانند، ما جامعه زنان مسلمان جمهوری اسلامی ایران برای پاسداری از نظام با ایشان پیمان می‌بندیم که:

۱-دفاع از حریم ولایت را دفاع از حریم رسول خدا (ص) دانسته و اطاعت از، ولی امر مسلمین را برخود واجب می‌دانیم و تا پای جان از آن دفاع می‌کنیم.

۲-از حضور آگاهانه و فعال زن مسلمان ایرانی در تمام عرصه‌های اجتماعی با حفظ کرامت یک زن مسلمان حمایت نموده و هر گونه سوء استفاده ابزاری از زن مسلمان را محکوم می‌کنیم.

۳-از پوشش زن مسلمان به عنوان یکی از اصول تصریح شده در قرآن دفاع نموده وهر گونه حرکت انحرافی را برخلاف دین و ترک قرآن می‌دانیم و آن را محکوم می‌نمائیم.

۴-از آنجاکه زنان یکی از عوامل مهم تحکیم خانواده و تربیت و بقای نسل در جامعه می‌باشند، بر حضور عاشقانه و فداکارانه زن در خانواده تاکید داریم.

۵-یکی از نشانه‌های مهم نفاق در جامعه حضور افراد نفوذی و دو تابعیتی در مشاغل حساس دولتی می‌باشد، لذا از دولت محترم و وزارت اطلاعات می‌خواهیم این عناصر مزدور را از دستگا‌های اجرایی بر کنار وراه هر گونه نفوذ را مسدود کنند.

۶-هر گونه اظهار نظری از سوی مسولان دولتی و غیر دولتی بیان شود که خدشه‌ای به عصمت رسول خدا (ص) و آل او وارد شود را به شدت محکوم نموده و از مسئولین می‌خواهیم که مراقب گفتار و کردار خود در مجامع عمومی باشند.

۷-از خدمتگذاران نظام اسلامی می‌خواهیم در مقابل خواسته‌های غیر منطقی استکبار جهانی به خصوص در زمینه فعالیت‌های دفاعی مقاومت نموده و قداست زدایی از شیطان بزرگ وهم پیمانان او را محکوم می‌کنیم.

۸-از دست اندرکاران نظام اسلام می‌خواهیم پیروری از رهبری معظم انقلاب اسلامی وقانون اساسی که ثمره خون شهیدان گرانقدر می‌باشد را در سر لوحه کار خویش قرارداده و از طرح مسایل اختلاف برانگیز و دشمن شاد کن خودداری نموده وهر گونه فعالیت هنجار شکنانه از سوی گروه‌های معاند، منحرف ومنافق را به شدت محکوم می‌کنیم. 

۹-از آنجا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد جامعه اسلامی است، از مسئولان می‌خواهیم در جهت تقویت تولید داخلی فعالیت نموده و از مردم ولایت مدارو به خصوص جامعه زنان می‌خواهیم از تجمل گرایی دوری نموده و سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) را نقشه راه خود قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار