خبرهای داغ:
سیدامیر حجازی، مدیر مکتب‌القرآن الکریم و نماینده قرآنی اوقاف دهاقان با اشاره به اجرای طرح استعدادهای قرآنی در این شهرستان، گفت: هدف از این طرح شناسایی نوجوانان مستعد در زمینه علوم قرآنی و برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی در راستای افزایش توانمندی علمی، معرفتی و مهارتی با رویکرد تربیت قرآنی است.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۸۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، سیدامیر حجازی، مدیر مکتب‌القرآن الکریم و نماینده قرآنی اوقاف دهاقان با اشاره به اجرای طرح استعدادهای قرآنی در این شهرستان، گفت: هدف از این طرح شناسایی نوجوانان مستعد در زمینه علوم قرآنی و برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی در راستای افزایش توانمندی علمی، معرفتی و مهارتی با رویکرد تربیت قرآنی است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ویژه دختران و پسران در مقطع سنی ۷ تا ۱۸ طی دو سال پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در طرح استعدادهای قرآنی، قرائت قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید نخبه قرآنی تدریس می‌شود.

مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از اجرای این طرح می‌توانند به پایگاه اینترنتیwww.navayehejaz.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار